Zapytanie ofertowe o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130.000 złotych
Zapytanie ofertowe
o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130.000 złotych
(art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 ze zm.)
dla zamówienia
„Uruchomienie e-usługi rezerwacji usługi przewodnickiej oraz terminu zwiedzania w Muzeum Regionalnym im. Dzieci Wrzesińskich we Wrześni”
I. Zamawiający
Muzeum Regionalne im. Dzieci Wrzesińskich we Wrześni, ul. Dzieci Wrzesińskich 13, 62-300 Września
II. Tryb udzielenia zamówienia
- Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 ze zm.)
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem ofertowym mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy Kodeks cywilny.
- Termin związania ofertą – 30 dni.
III. Przedmiot zamówienia:
Dostarczenie i uruchomienie konfigurowalnego Systemu Rezerwacji działającego w modelu usługowym (ang. SaaS) spełniającego wymagania funkcjonalne, niefunkcjonalne określone w specyfikacji, jaką zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – Opis przedmiotu zamówienia.
Kod CPV: 72416000-9 Dostawcy usług aplikacyjnych
IV. Warunki udziału:
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia.
V. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia – 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
VI. Kryteria wyboru i oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami (kryterium – waga):
- Cena wykonania przedmiotu zamówienia (C) - 60 (%)
- Okres gwarancji, utrzymania i dostępności Systemu Rezerwacji (G) - 40 (%)
Kryteria wyboru ofert będą oceniane w skali 0-100 pkt.
Wartość punktowa oferty będzie stanowić sumę punktów uzyskanych w ramach powyższych kryteriów oceny.
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Każdy z Wykonawców, którego oferta nie została odrzucona, w poszczególnych kryteriach oceny Ofert otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
Sposób obliczenia punktów dla kryterium „Cena wykonania przedmiotu zamówienia – C”
C = Cn/Cb x 100 x 60 % , gdzie:
Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert wykonawców.
Cb – cena oferty badanej.
Cena wykonania przedmiotu zamówienia musi uwzględniać oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji, utrzymania i dostępności Systemu Rezerwacji, obejmujący również jego serwis techniczny.
Sposób obliczenia punktów dla kryterium „Okres gwarancji, utrzymania i dostępności Systemu Rezerwacji - G”
G = Gb /Gmax x 100 x 40% = ilość punktów, gdzie:
Gb – liczba punktów oceny w ramach przedmiotowego kryterium dla badanej Oferty Wykonawcy.
Gmax – liczba punktów oceny w ramach przedmiotowego kryterium Oferty Wykonawcy, która uzyskała największą liczbę punktów w ramach tego kryterium.
Sposób obliczenia punktów dla kryterium. „Okres gwarancji, utrzymania i dostępności Systemu Rezerwacji – G” oznacza okres, w którym Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiającemu gwarancję jakości wykonania przedmiotu zamówienie oraz świadczenia usługi, zapewniając dostępność Systemu Rezerwacji w zaoferowanym okresie czasu na warunkach określonych w Załączniku na 1 – Opis przedmiotu zamówienia, obejmujących również niezbędny serwis techniczny.
Wykonawca w formie oświadczenia na formularzu ofertowym deklaruje „Okres gwarancji, utrzymania i dostępności Systemu Rezerwacji” i na tej podstawie otrzymuje wartość punktową oceny jego oferty. Okres gwarancji i serwisu liczony jest od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Odpowiednio do zadeklarowanego na formularzu ofertowym okresu „Okres gwarancji, utrzymania i dostępności Systemu Rezerwacji”, Wykonawca otrzyma liczbę punktów wskazaną w poniższej tabeli::
Lp. |
Zaoferowanie okresu w liczbie lat od daty odbioru zamówienia |
Liczba punktów w ramach kryterium „G” |
1. |
5 lat i więcej |
40 |
2. |
4 lata |
30 |
3. |
3 lata |
20 |
4. |
2 lata |
10 |
5. |
1 rok lub brak wypełnienia |
0 |
W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni prawidłowo formularza Oferta i nie poda oferowanego okresu, Zamawiający przypisze Wykonawcy „0” punktów w ramach przedmiotowego kryterium.
VII. Składanie ofert
1. Oferty z wypełnionym Formularzem ofertowym (Załącznik nr 4) oraz oświadczeniem (Załącznik nr 5 oraz o ile dotyczy, włącznie z oświadczeniem Wykonawcy o ustanowieniu pełnomocnictwa, z którego treść powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Muzeum Regionalne im. Dzieci Wrzesińskich we Wrześni, ul. Dzieci Wrzesińskich 13, 62-300 Września) w jednej zamkniętej kopercie do dnia 19 grudnia 2022 r. do godz. 14.00 lub we wskazanym terminie przesłać w wersji elektronicznej na adres muzeum@wrzesnia.pl. Ofertę składaną poprzez e-mail składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym[1]. Przekazywanie oferty, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających zachowanie integralności, autentyczności, nienaruszalności danych i ich poufności w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich składanie.
2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Oferta – „Uruchomienie e-usługi rezerwacji usługi przewodnickiej oraz terminu zwiedzania w Muzeum Regionalnym im. Dzieci Wrzesińskich we Wrześni”, e-mail z ofertą dla wersji elektronicznej należy zatytułować: Oferta – „Uruchomienie e-usługi rezerwacji usługi przewodnickiej oraz terminu zwiedzania w Muzeum Regionalnym im. Dzieci Wrzesińskich we Wrześni”.
3. Ofertą niezależnie od jej formy po upływie terminu na ich złożenie zostaną nadane numery wg kolejności wpływu (dzień, godzina, minuta).
4. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. I tak:
1) Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne lub elektroniczne (e-mail) zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem "ZMIANA" lub e-mail oznakowanym „ZMIANA”. Zamawiający zarejestruje te oferty i one zostaną ujęte w wykazie ofert.
2) Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzanie zmian z napisem na kopercie lub treści e-mail "WYCOFANIE". Koperty i e-maile wycofywanych ofert nie będą otwierane.
5. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
6. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 16 w zw. z art. 74 ust. 2 pkt 1 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r., poz. 1233), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
VIII. Zasada zastosowania klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, nr 119, s. 1) zwanego dalej ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Muzeum Regionalnego im. Dzieci Wrzesińskich we Wrześni, ul. Dzieci Wrzesińskich 13, 62-300 Września
- inspektorem ochrony danych w Muzeum Regionalnego im. Dzieci Wrzesińskich we Wrześni jest Pan Damian Sendek e-mail: iod@teletronik.info
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c i art. 9 ust.1 i ust. 2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki.
- posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne, a w pozostałych przypadkach ma charakter dobrowolny.
- Pani/Pana dane mogą być przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej, gdy wymagają tego przepisy prawa.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili bez podania przyczyny.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
Załącznik nr 2 – Projekt umowy;
Załącznik nr 3 – Projekt umowy powierzenie przetwarzania danych osobowych;
Załącznik nr 4 – Formularz ofertowy;
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym;
Dyrektor Muzeum
[1] Podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny. Prawdziwość danych posiadacza podpisu potwierdza certyfikat podpisu osobistego, zawierający imię (imiona), nazwisko, obywatelstwo oraz numer PESEL. https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty
Podpis osobisty to podpis zdefiniowany w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t. jedn. Dz. U. 2020.332). Jest to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia eIDAS, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego, czyli poświadczenia elektronicznego, które przyporządkowuje dane służące do walidacji podpisu osobistego do posiadacza dowodu osobistego, potwierdzające dane tego posiadacza. Certyfikaty podpisu elektronicznego stanowią warstwę elektroniczną dowodu osobistego i są wydawane przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
Informacje
Sebastian Mazurkiewicz
Sebastian Mazurkiewicz
14.12.2022
Muzeum Regionalne im. Dzieci Wrzesińskich